CARA BELI ONLINE (PENGHANTARAN PERCUMA) TIADA COD

  • 1. Tempahan : SMS NAMA,ALAMAT, PRODUK DAN KUANTITI ke nombor 012-2604959.atau isi borang online di bawah.
  • 2. Pembayaran : SMS dan email (borang online) akan dibalas dengan maklumat pembayaran.
  • 3. Pengesahan Pembayaran : Untuk pembayaran online, sila letak email (zukawaii at gmail dot com)pada ruangan email penerima di dalam borang transaksi untuk auto-pengesahan bayaran...Bayaran akan disahkan serta merta..Pihak bank akan menghantar email pembayaran kepada saya.
  • Untuk pembayaran di mesin atm, anda hanya perlu maklumkan pada saya TARIKH dan MASA pembayaran..Pengesahan bayaran akan dibuat SEHARI SELEPAS pembayaran (statement bank diupdate 24 jam sekali).
Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. PosLaju percuma bg pembelian produk melebihi satu unit! Sabah Sarawak pos parcel percuma

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK..zukawaii at gmail dot com

 


This contact form was created by Freedback.

Tuesday, March 16, 2010

Alhamdulillah, Akhirnya Saya Bebas dari Penangan PSORIASIS!!




Salam semua..Maaflah dah lama tak update progress..

Alhamdulillah, akhirnya, saya bebas dari PSORIASIS..
Garisan hadapan kulit kepala saya sudah 95% pulih..

Dah nampak kulit normal..tak macam dahulu..

Boleh bandingkan dengan gambar yang lepas DISINI

P/S : ISTIQAMAH ITU PENTING!!JANGAN MUDAH MENGALAH..

4 comments:

  1. Berapa lama pemakain VCOnya dan apakah di kombinasi antara VCO dara Tonik dengan suplemen

    ReplyDelete
  2. dalam gambar ini penggunaan VCO lebih satu tahun...

    ReplyDelete
  3. Seronok nya saya tengok akak sembuh...saya dah 7 tahun sakit ni..malunya hanya Allah yg tahu..saya seorang saje yg kena psoriasis dlm family tp yg sy tahu P adalah penyakit keturunan.mula2 sy ade P dekat kepala..merebak ke blkg telinga dan skrg blkg badan..sy hjung thun ni insyaAllah masuk u..tp sy takut sy tak dpt sesuaikn diri sbb p ni selalu membataskan pergaulan sy..alhamdulillah sy jumpa blog akak.sy hrap sy akan sembuh mcm akak..slm

    ReplyDelete
  4. Seronok nya saya tengok akak sembuh...saya dah 7 tahun sakit ni..malunya hanya Allah yg tahu..saya seorang saje yg kena psoriasis dlm family tp yg sy tahu P adalah penyakit keturunan.mula2 sy ade P dekat kepala..merebak ke blkg telinga dan skrg blkg badan..sy hjung thun ni insyaAllah masuk u..tp sy takut sy tak dpt sesuaikn diri sbb p ni selalu membataskan pergaulan sy..alhamdulillah sy jumpa blog akak.sy hrap sy akan sembuh mcm akak..slm

    ReplyDelete