CARA BELI ONLINE (PENGHANTARAN PERCUMA) TIADA COD

  • 1. Tempahan : SMS NAMA,ALAMAT, PRODUK DAN KUANTITI ke nombor 012-2604959.atau isi borang online di bawah.
  • 2. Pembayaran : SMS dan email (borang online) akan dibalas dengan maklumat pembayaran.
  • 3. Pengesahan Pembayaran : Untuk pembayaran online, sila letak email (zukawaii at gmail dot com)pada ruangan email penerima di dalam borang transaksi untuk auto-pengesahan bayaran...Bayaran akan disahkan serta merta..Pihak bank akan menghantar email pembayaran kepada saya.
  • Untuk pembayaran di mesin atm, anda hanya perlu maklumkan pada saya TARIKH dan MASA pembayaran..Pengesahan bayaran akan dibuat SEHARI SELEPAS pembayaran (statement bank diupdate 24 jam sekali).
Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. PosLaju percuma bg pembelian produk melebihi satu unit! Sabah Sarawak pos parcel percuma

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK..zukawaii at gmail dot com

 


This contact form was created by Freedback.

Friday, October 30, 2009

PSORIASIS HAIRLINE SELEPAS SEBULAN DGN TONIK RAMBUT MINYAK KELAPA DARA


Gambar diambil pada 30 September 2009


Gambar diambil pada 30 Oktober 2009


Review : inflam masih tidak berkurangan..mayb sbb faktor pemakanan inflam (kemerah2an) masih belum reda lagi..Jika dilihat betul2, kulit semakin HAMPIR RATA..tidak seperti sebelum nya, dilihat timbul dan bengkak..luka berdarah telah hilang tanpa meninggalkan sebarang kesan..luka scratch tuu sbb kuku sy, jari gatal sgt nak meraba..haha...yg penting skali, kuping (kulit kering mcm kelemumur) remain takde, YEAY!!sy cukup rimas dgn kuping...walaupun inflam masih ade, tak gatal pun..sy agak dan lebih selesa begini dr sebelum nyeee..cumaaaa tinggal tanggapan orang je laa apabila terpandang dahi sy yg melecur ini..huhuhu...f.y.i, sy tak rajin sapu..so mungkin sbb ni dia lambat hilang di bahagian dahi...sy rajen telan kapsul jer..ehehehehe...bab2 makan, mmg sy pandai..kui kui kui...

FAQ

Apa beza minyak kelapa dara ASLI dan tonik rambut minyak kelapa dara utk diletakkan di rambut??

Beza nya adalah tonik rambut minyak kelapa dara lebih wangi..hehe..selesa utk dipakai, kurang pencemaran bau..sesuai utk digunakan di siang hari...

Minyak Kelapa Dara Asli sesuai digunakan utk semua kegunaan...boleh disapu dari hujung rambut sehingga hujung kaki...sangat baik utk di makan.. =)

Tonik conferm laa tak leh dimakan..sbb kandungan nye dah di alter sikit..minyak kelapa dara tetap ade..ditambah dgn minyak zaitun dan pewangi =)


13 comments:

  1. saya kagum dgn awak,saya pn mnghidapi psoriasis,prasaan rendah diri apabila org skiling tgk kulit kita yg sakit

    ReplyDelete
  2. Jangan berkata begitu..Tiada apa pada saya untuk awak kagumi..Saya terpaksa lampirkan gambar kerana saya mahu berkongsi alternatif rawatan buat sahabat-sahabat yang senasib dengan saya...Perkenalkanlah diri..Ini email saya; zukawaii@gmail.com..Kalau ada apa-apa boleh email..Salam perkenalan!

    ReplyDelete
  3. saya pun penghidap macam kulit awak suami selaluhalang makan sotong n udang, mak selalu kata saya tak jaga kesihatan, sedih dibuatnya dkt dhgn 5 ribu dah dihabidkan untk pelbagai ubat tapi tak menjadi,sejak saya umur 10 tahun sampai sekarang umur32 tahun,,,dulu tak berani kawin takut bakal suami lari, tapi alhamdiulilah suami memahami saya,berikan tips untuk saya

    ReplyDelete
  4. Salam nad...berkenaan pantang makan saya tak berani nak bagi komen apa2...setiap pesakit psoriasis, lain2 alergi nya...ada yg tak leh makan ayam lah, daging lah, sotong ke apa macam2...yg penting kita sendiri kena tahu makanan mana yg buat sakit kita bertambah teruk...kebersihan kena sentiasa jaga, elak pembiakan kuman=) take good care of yourself nad...

    ReplyDelete
  5. hai ika..saya Lynn..juga penghidap psoriasis sejak umur 16, smpai skrg da umur 21 tahun..so far sblm ni just mkn ubt hospital je, mtx, folic acid n also apply cream n polytar shampoo..but xde improvement lgsg la tis years..recently i try product herbaprima dRII, sbb ade testimoni product ni blh cure psoriasis, bru 2 bulan pun blm nmpk hasilnye lg..mgkin sbb bru2 je try kot..then i came across yr blog, agak kagum dgn perubahan kt ika..nk tau jugak bpe lame da ika amalkn VCO ni? TQ..

    ReplyDelete
  6. minyak kelapa dara ni utk makan atau sapu sebenarnya? tu hari dah ada beli satu dari sapa ntah.disebabkan tak baca manual dan nak tunjuk pandai..pergi suruh adik sapu kat kepala..sekali time nak buang kotak..ada kertas kecik jatuh..sekali baca...

    minum 2 kali sehari....

    jadi macam mana ya?

    ReplyDelete
  7. Dah 2 tahun ika makan minyak kelapa dara...

    minyak kelapa dara asli boleh sapu dan minum... takde masalah :)

    ReplyDelete
  8. hai ika..sya dah mengidap penyakit psoriasis sejak saya berumur 15thn...dah mcm2 ubat saye gunakan...tp kesannya hanya kejap je...lepas beberapa bulan ia jadi balik...jadi sya nak tnye...brape bulan ika gunakan produk bio oil dan lihat penyakit nie pulih??

    ReplyDelete
  9. hai... kalau tahun 2013 ni dah nak masuk 3 tahun... ika masih lagi makan kapul minyak kelapa dara.. kena makan hari2 kalau tak, gejala akan naik balik... mase mula2 ambil minyak kelapa dara, kena rajin sapu...tiap2 hari sapu..tapi skrg dah hilang, jd sy continue makan minyak kelapa dara sahaja..

    ReplyDelete
  10. ika.. nk tnye.. pls reply taw.. bsenyer mkn pe yg die naik blik, mknanan pe yg kne pantang ea.. sy ad di kepale.. now dh appear kt sekeliling mata.. sedih....

    ReplyDelete
  11. makanan yg kene pantang tu ikut orang.. ika tak berani nak ckp.. lain org lain... biasanye makanan2 yg gatal mcm ayam, udang, sotong dll...ade yg tak boleh makan terung...

    ReplyDelete
  12. salam...nk tnye..adakah sama kesan yg kita dpt jika kita tukar dari sapuan kpda memakan minyak kelapa dara...??

    ReplyDelete
  13. Pada 2011, jumpa doktor di HKL sahkan saya ada athritis psoriasis. Kes saya agak pelik sikit sebab athritis datang dulu. Tapi doktor kata memang ada juga kes macam saya cuma percentage dia kurang sikit. Dia mula jadi kat 3 jari kaki then melarat jari tangan (jari hantu kanan..jari manis kiri). Dan satu tulang rusuk dibahagian tengah. Ya Allah, sakit dia bukan kepalang masa tu. Mula² jalan terhencut². Lepas tu jalan kena pegang dinding. Sampai satu tahap tu. Mengengsot nak ke bilik air. Down. Hanya Allah saja yang tahu betapa hancurnya hati saya masa tu. Seriously saya menangis. Dan dan time tu hari raya. Orang datang rumah jenguk saya dalam bilik. Down! Depressed gilaaa! Padahal saya seorang yang aktif. Backpack. Panjat gunung. Dive. Try nak jalani kehidupan macam normal. Tak dapat! Dah mcm orang lumpuh. Bawak motor pun oranf startkan. Bayangkan motor terhentak langgar batu kecikkk pun ya Allah peritt nya! Paling perit bila time malam nak tido, nak gerak kaki pun tak boleh. Bayangkan kalau nak alih kaki satu cm pun tak dapat. Keluar air mata jantan lagi masa tu. Saya sorang. Pandang masa depan. Nampak gelap. Cuma masa arthritis tu aku bergantung pada painkiller tah ape nama dia sekrang pun aku lupa..doc bagi..bila dah habis..aku beli sendiri dekat klinik swasta. Mmg side effect dia aku takut..tapi nak buat mcm manaa..nak jalan pun tak boleh :(((((((. Then, Alhamdulillah. I prayed. Keep praying as long as i hope theres a miracle happen. Suddenly, sakit arthritis tu slowly dissappeared. Tapi, psoriasis pula merebak!( lupa bagitahu sebelum diagnose tu psoriasis ade tapi tak banyak cuma dekat scalp a lil bit dekat badan). Masa tu doc mmg bagi banyak ubat. Banyak gile! Time tu depends la dekat ubat hospital tu. Ointment..capsule..and moreeeeeew ointment. Tup tup. Alhamdulillah hilang! Tapiii...sekarang..selepas kejadian tu. Hari ini sejak beberapa bulan lepas..psoriasis tu ade balik. Darn it! Astarghfirullah. Aku down. Lost sekarang ni T.T

    ReplyDelete