CARA BELI ONLINE (PENGHANTARAN PERCUMA) TIADA COD

  • 1. Tempahan : SMS NAMA,ALAMAT, PRODUK DAN KUANTITI ke nombor 012-2604959.atau isi borang online di bawah.
  • 2. Pembayaran : SMS dan email (borang online) akan dibalas dengan maklumat pembayaran.
  • 3. Pengesahan Pembayaran : Untuk pembayaran online, sila letak email (zukawaii at gmail dot com)pada ruangan email penerima di dalam borang transaksi untuk auto-pengesahan bayaran...Bayaran akan disahkan serta merta..Pihak bank akan menghantar email pembayaran kepada saya.
  • Untuk pembayaran di mesin atm, anda hanya perlu maklumkan pada saya TARIKH dan MASA pembayaran..Pengesahan bayaran akan dibuat SEHARI SELEPAS pembayaran (statement bank diupdate 24 jam sekali).
Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. PosLaju percuma bg pembelian produk melebihi satu unit! Sabah Sarawak pos parcel percuma

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK..zukawaii at gmail dot com

 


This contact form was created by Freedback.

Monday, November 2, 2009

PSORIASIS KULIT BAHAGIAN BELAKANG BADAN PULIH DENGAN MINYAK KELAPA DARA

Atas permintaan ramai..
here's the picture of my back skin..
click image utk zoom n lihat dgn lebih jelas..

jika diperhatikan betul2, anda akan lihat tompok2 putih seperti panau..itu adalah BEKAS tompokan plaque yg dulu (tompok psoriasis..kuping/inflam)...
kulit dah rata seperti biase, alhamdulillah..

belah atas kiri gambar ade lagi 2-3 plak merah2 yg degil tak mo hilang..hehe..

dulu sgt teruk..blakang penuh naik sampai ke tengkuk n leher..merah2 n kuping..huhuhu..sedih sgt..

mase mule2 try minyak kelapa dara bioasli, sy amalkan makan n sapu..skrg dah baik mcm gambar diatas, sy cume maintain makan kapsul minyak kelapa dara jer.. =)



2 comments:

  1. salam ika pkai ubat2x berapa lama ambil masa nk sembuh... saya dah cuba macam2x ubat tapi still xsembuh.. sampai mak saya ckp macam nestum sebab sya selalu garu dan buang kuping2x tu.... ika boleh x tolong bagi pendapat untuk saya.. apa yg perlu saya beli... saya nak kahwin da awal tahun depan.. saya risau bakal suami saya tak tahu tentang penyakit saya nie... saya penah pergi hospital besar pulau pinang jumpa pakar dermatologi.. doktor kata penyakit saya nie xkan sembuh tapi hanya boleh kurangkan... sya kena sentiasa makan ubat.. doktor kata saya kena penyakit keturunan.. memang nenek saya pon sakit macam saya.. doktor kata saya tak boleh tutup kepala sebab ianya kulat... xkan saya xpyah pkai tudung pulak kan.. saya tak tau lagi nak buat apa..

    ReplyDelete
  2. email sy zukawaii at gmail dot com atau hubungi sy di talian 0122604959.. whatsapp/line available...

    ReplyDelete