CARA BELI ONLINE (PENGHANTARAN PERCUMA) TIADA COD

  • 1. Tempahan : SMS NAMA,ALAMAT, PRODUK DAN KUANTITI ke nombor 012-2604959.atau isi borang online di bawah.
  • 2. Pembayaran : SMS dan email (borang online) akan dibalas dengan maklumat pembayaran.
  • 3. Pengesahan Pembayaran : Untuk pembayaran online, sila letak email (zukawaii at gmail dot com)pada ruangan email penerima di dalam borang transaksi untuk auto-pengesahan bayaran...Bayaran akan disahkan serta merta..Pihak bank akan menghantar email pembayaran kepada saya.
  • Untuk pembayaran di mesin atm, anda hanya perlu maklumkan pada saya TARIKH dan MASA pembayaran..Pengesahan bayaran akan dibuat SEHARI SELEPAS pembayaran (statement bank diupdate 24 jam sekali).
Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. PosLaju percuma bg pembelian produk melebihi satu unit! Sabah Sarawak pos parcel percuma

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK..zukawaii at gmail dot com

 


This contact form was created by Freedback.

Sunday, March 8, 2009

BATUK DAN SUKAR BERNAFAS

Nama :Hj. Sidang

Alamat : Kg. Sg Tengar Sabak Bernam Selangor

Pada asalnya ayah saya merupakan seorang yang sihat walaupun umurnya sudah agak berusia, namun selepas jatuh dari katil, kesihatan ayah saya agak terjejas, beliau sering batuk dan mengalami kesukaran untuk bernafas, menurut ayah saya ketika jatuh sikunya telah terhentak pada rusuknya, beliau juga merasa sakit di kawasan yang terhentak itu setiap kali batuk. Selepas mendengar cerita ayah, saya dan isteri membawa ayah untuk membuat pemeriksaan lanjut di hospital, alhamdulillah tiada keretakan atau kecederaan di bahagian tersebut,

Selepas sesi rawatan di hospital keadaan ayah saya tetap tidak berubah, teringat cerita tentang kehebatan Minyak Kelapa Dara Bio-Asli dari seorang teman, saya terus menelefon pihak syarikat dan bertanyakan produk yang sesuai, mereka mencadangkan saya menggunakan Minyak Kelapa Dara + H.Sauda (VCOHS), pada peringkat awal pengguanaan ayah saya tetap batuk, bezanya cuma batuknya tidak seperit dulu dan sakit di rusuk yang terhentak juga turut berkurangan, kesan dari penggunaaan yang rutin kesakitan ayah saya pulih hampir sepenuhnya malahan ayah saya lebih ceria dan bertenaga dari sebelumnya.

No comments:

Post a Comment